Egyszerű "A" vonalú táska varrása

Írta: YogaGirl

A múltkor mutatott könyvborítóhoz készítettem egy táskát is, ugyanolyan anyagból. Egyszerű, "A" vonalú fazon, egy vállpánttal és két belső zsebbel.
Megmutatom, hogy készült!

A külső része fekete kordbársony, a belső pedig egy halvány virág mintás, pink vászon. Az elkészítése nekem kezdőként kb. 2 órát vett igénybe.

Kiszabandó anyagok:
- Külső oldal: 35x60 cm - 1 db
- Belső oldal: 35x60 cm - 1 db
- Zsebek: 20x20 cm - 4 db
- Pánt szélesebb része: 7x65 cm - 1 db
- Pánt keskenyebb része: 4x65 cm - 1 db
 
Lépések:
1. 1-1 zseblapot színével szembe fordítva körbe összevarrtam, egyik oldalon félig nyitva hagyva, hogy ki lehessen fordítani. Kifordítás után körbevasaltam és a nyitottan hagyott részt is behajtottam, levasaltam.

2. A pántok széleit bevasaltam. A szélesebb pánt 3 cm, a keskenyebb rózsaszín pedig 2 cm széles lett így.
 
3. Egymásra illesztettem a két pántot a behajtott részekkel összefordítva és két oldalon végig varrtam.

 4. A külső anyag rövidebbik oldalain két-két ráncot készítettem. Ehhez bejelöltem pontosan a hajtások helyét.
5. Gombostűvel összetűztem, majd végig varrtam.

6. Lemértem az így lett végleges szélességet, ami nekem 27 cm lett.
7. A belső anyag rövidebbik szélét félbe hajtottam és rámértem a 27 cm / 2=13,5 cm-t. Akkorának kell lennie a belső rész tetejének, mint a külső anyagé, így itt egy bevarrást készítettem.
8. A két lap rövidebbik széle megegyező szélességű lett.
9. A belső rész szín oldalaira rátűztem, majd rávarrtam a zsebeket, figyelve arra, hogy a zseb nyitott oldala varrás alá kerüljön.
10. Színével befelé fordítva összetűztem, majd összevarrtam a belső anyag két oldalát, egyik oldalán nyílást hagyva, mert később az egész táska itt lesz kifordítva.

 
11. Az alsó sarkokat széthajtva levarrtam egy 5 cm széles részt, majd levágtam a megmaradt sarkot. Ez fogja adni a táska aljának a szélességét.


12. A külső anyag két szélét is ugyanígy összevarrtam (mint a 10-es lépés, de nem kell nyitott helyet hagyni), illetve az alsó sarkokat elvarrtam, levágtam (mint a 11-es lépés). Utána a pántot a szín oldalra rátűztem, úgy, hogy a táska oldal varrása a pánt közepére essen.

13. A szín oldalra rátűztem az összefogó szalagot, melyet majd a gombra lehet ráakasztani. (Ez készen kapható szalag pánt, nem én csináltam.) Ha ügyes vagy, most rávarrhatod a gombot a másik oldalra. Én ezt a végére hagytam, mert féltem, hogy túl magasra vagy túl alacsonyra csinálom és nem lehet majd rendesen becsukni. :)
14. Most a két táska részt egymásba kell rakni. Kívül van a rózsaszín belső rész, színével befelé néz. Ebbe van belehelyezve a fekete külső anyag, színével kifelé néz. Tehát: a belső zsebek és a vállpánt a két anyag között helyezkedik el! (Ezt nekem is mindig jól végig kell gondolni :D ) A széleket össze kell tűzni. Kis csipesszel próbálkoztam, de nem az igazi, gombostűzni kell. Az oldal varrások egymás mellé essenek. Ha meg van, akkor itt körbe kell varrni az egészet, összevarrni a két réteget.
15. Összevarrás után a belső rész nyitott szélén ki lehet fordítani a táskát. A nyitott részt kézzel össze kell varrni, hogy ne maradjon lyuk.
16. A bélést behajtani, majd levasalni körbe a szélét.
17. Vasalás után végigvarrni körbe a két anyagot. És kész!
 




komment
Címkék: táska diy

komment

Feliratkozás RSS-re Kövess a Twitteren Facebook page Pinterest

Még több Instant ötletért kövessetek minket a Facebook-on is!

Szerző

Styloveyou_banner_300_atmenet.gif

Olvass!

 

Read A Book

Címkék

20-as évek (1) 90-es évek (1) ajándék (1) autizmus (1) autó (1) báli ruha (2) banán (1) belváros (1) blúz (2) bogiékszer (1) chocome (1) cipő (13) Construma (1) csipke (4) csoki (4) dekor (2) dekorszalag (1) dekortapasz (4) desszert (6) divat (4) diy (248) egészség (1) egyedi (1) ékszer (41) enteriőr (1) építés (1) esküdjünk (2) esküvő (1) étel (1) étterem (2) falfestés (1) farmer (4) felújítás (1) fesztivál (1) fotó (1) fülbevaló (1) gasztro (1) gyertya (1) gyűrű (1) haj (16) Haj (1) hajpánt (3) ház (1) hímzés (1) húsvét (1) illat (1) ing (6) inspiráció (2) játék (1) javítás (1) jelmez (1) jótékonyság (2) karácsony (8) karkötő (9) kaspó (1) kávé (2) keksz (1) kiállítás (4) kifutóról (2) könyv (1) könyvjelző (1) körömlakk (2) kosár (1) kóstoló (1) koszorúslány ruha (1) kötés (3) kozmetikum (1) lakás (1) lakberendezés (1) lámpa (2) lila (1) manikür (1) masni (1) menyasszonyi csokor (1) menyasszonyi haj (1) menyasszonyi ruha (1) mozgás (1) mystyle (33) nadrág (6) nyaklánc (8) nyári ruha (2) olvasónk küldte (1) öv (3) paprika (1) papucs (1) parfüm (1) párna (5) pasik (3) póló (20) próba (1) puding (1) puzzle (1) raqlap (1) reggeli (1) rózsaszín (1) ruha (7) sál (5) smink (16) sminktanácsadás (1) sonka (1) sport (1) sport11 (1) styking (1) sütemény (1) Szépüljünk (1) színtanácsadás (1) szoknya (4) szürke (1) tálca (1) táska (12) textil (3) tojás (2) top (2) torta (1) türkizkék (1) utazás (2) váza (1) vendégváró (1) virág (1) zokni (1) zöldség (1) Címkefelhő

20130210_bogiekszer.jpg

Ajánló - Főzés

hellohal banner 150x150.jpg

Ajánló - Kreatív

szobanner.jpg

süti beállítások módosítása