Könyvborító kistáska varrása

Írta: YogaGirl

Barátnőm szülinapjára készülök, akinek az a szokása, hogy amit éppen olvas könyvet, azt becsomagolja újságpapírba, hogy ne lássák, mit olvas éppen. Gondoltam készítek neki egy sokkal szebb könyvborítót.
Megmutatom, hogy csináltam!

 

Kiszabandó anyagok:
- Külső borító: 24x38 cm - 1 db
- Belső borító: 24x38 cm - 1 db (ha túl vékony mindkét anyag, akkor lehet bevasalható bélést, vagy még egy réteg anyagot közé rakni, hogy jobb legyen a tartása)
- Zsebek: 11x24 cm - 2 db
- Pánt alsó, szélesebb része: 7x116 cm - 1 db
- Pánt felső, keskenyebb része: 4x116 cm - 1 db
Megpróbáltam a borítót egy általános méretű könyvhöz méretezni, de ezt lehet változtatni. Az a lényeg, hogy a pánt kb 40 cm-rel legyen hosszabb, mint a borító szélessége kétszer. Tehát ha 38 cm széles a borító: 38x2+40=116 cm

 
Lépések:
1. A pántok széleit bevasaltam. Az alsó, szélesebb pánt 3 cm, a felső pedig 2 cm széles lett így.
2. Egymásra illesztettem a két pántot a behajtott részekkel összefordítva és két oldalon végig varrtam.

 

 

3. A két végét összevarrtam és a túllógó részeket levarrtam.

 
4. A zseb lapok egyik hosszanti oldalát letisztáztam és visszahajtva levarrtam. A többi oldalát nem kell, mert azok be lesznek varrva a borító oldalába.

 
5. A zseb lapokat rátűztem a belső oldal két szélére. Mindkét anyagnak a színe van felfelé.

 
6. Az összevarrt pántot rátűztem a külső borító színére, a szélétől 5-5 cm-rel beljebb.

 
7. Félbehajtva leellenőriztem, hogy egyforma lesz-e a két pánt.

 
8. Rávarrtam a pántot az anyagra, a pánt mindkét szélén végigvarrva. Arra kell figyelni, hogy ne varrjuk végig az anyagon, hanem kb 5 cm-rel a széle előtt fejezzük mindenhol be! Felvarrtam a gombot.

 
9. A külső és belső részét, színt színére fordítva egymásra raktam, és összetűztem a két oldalt. A pánt és a zsebek belül vannak.

 
10. Az egyik rövidebb és a két hosszabbik oldalát összevarrtam, a negyedik oldalt nyitva hagytam. A pántot ne varrjuk hozzá a széléhez! Érdemes esetleg azt belülre fordítani. Kifordítottam és levasaltam a széleket.

 
11. A nyitott negyedik oldal széleit behajtottam és letűztem.

 
12. Körbevarrtam a szélét mind a 4 oldalon, figyelve arra, hogy a gumi pántot is bevarrjam középre. Ezen többször átmentem, hogy ne tudjon kiszakadni. A körbe varráskor se varrjuk oda a pántot!

 
És kész is!


 
 
Ötlet: via


komment
Címkék: diy

komment

Feliratkozás RSS-re Kövess a Twitteren Facebook page Pinterest

Még több Instant ötletért kövessetek minket a Facebook-on is!

Szerző

Styloveyou_banner_300_atmenet.gif

Olvass!

 

Read A Book

Címkék

20-as évek (1) 90-es évek (1) ajándék (1) autizmus (1) autó (1) báli ruha (2) banán (1) belváros (1) blúz (2) bogiékszer (1) chocome (1) cipő (13) Construma (1) csipke (4) csoki (4) dekor (2) dekorszalag (1) dekortapasz (4) desszert (6) divat (4) diy (248) egészség (1) egyedi (1) ékszer (41) enteriőr (1) építés (1) esküdjünk (2) esküvő (1) étel (1) étterem (2) falfestés (1) farmer (4) felújítás (1) fesztivál (1) fotó (1) fülbevaló (1) gasztro (1) gyertya (1) gyűrű (1) haj (16) Haj (1) hajpánt (3) ház (1) hímzés (1) húsvét (1) illat (1) ing (6) inspiráció (2) játék (1) javítás (1) jelmez (1) jótékonyság (2) karácsony (8) karkötő (9) kaspó (1) kávé (2) keksz (1) kiállítás (4) kifutóról (2) könyv (1) könyvjelző (1) körömlakk (2) kosár (1) kóstoló (1) koszorúslány ruha (1) kötés (3) kozmetikum (1) lakás (1) lakberendezés (1) lámpa (2) lila (1) manikür (1) masni (1) menyasszonyi csokor (1) menyasszonyi haj (1) menyasszonyi ruha (1) mozgás (1) mystyle (33) nadrág (6) nyaklánc (8) nyári ruha (2) olvasónk küldte (1) öv (3) paprika (1) papucs (1) parfüm (1) párna (5) pasik (3) póló (20) próba (1) puding (1) puzzle (1) raqlap (1) reggeli (1) rózsaszín (1) ruha (7) sál (5) smink (16) sminktanácsadás (1) sonka (1) sport (1) sport11 (1) styking (1) sütemény (1) Szépüljünk (1) színtanácsadás (1) szoknya (4) szürke (1) tálca (1) táska (12) textil (3) tojás (2) top (2) torta (1) türkizkék (1) utazás (2) váza (1) vendégváró (1) virág (1) zokni (1) zöldség (1) Címkefelhő

20130210_bogiekszer.jpg

Ajánló - Főzés

hellohal banner 150x150.jpg

Ajánló - Kreatív

szobanner.jpg

süti beállítások módosítása