HelloHal kulináris halvacsorán jártam

Írta: YogaGirl

Tegnap este egy fantasztikus vacsorán vehettem részt a HelloHal.com rendezésében, ahol nemcsak egy csomó mindent megtudtam az édesvízi halak elkészítéséről, a bennük rejlő lehetőségekről, hanem több fogáson keresztül mindenféle finomságot végig is kóstolhattam! Nektek is hoztam egy kis ízelítőt belőle!

Hogy is kerültem én oda? Szabolccsal, a HelloHal bloggerével pár éve ismerkedtem meg, amikor felkért a háza megtervezésére. A munkakapcsolatból gyorsan barátság lett, így volt szerencsém a a blogja indulását már az elejétől követnem. Hatalmas horgász, a vérében van, hogy hogyan kell a halakkal bánni, legyen az még a folyóban vagy akár a konyhában már! :)

Hol is voltam? A vacsorának a Kökény és Fia Családi Borászat adott helyet, ami egy nagyon kellemes környezetben lévő étterem és borospince, gyönyörű parkkal Cegléd mellett és finom borokkal, melyekből kóstolót is kaptunk. Tegnap estére a konyhájukat teljesen átadták Szabolcsnak és segítőinek, meg persze a halaknak!

A menü elkészítése egy showműsor volt, ahol Szabolcs lelkes és hasznos halfeldolgozási tanácsait, saját receptjeit, trükkjeit hallgathattuk meg néhány tiszai horgász anekdotával megfűszerezve, miközben még be is mutatta, hogy mit, hogyan kell elkészíteni, megfőzni, megsütni.

Az előétel fűszeres halfalatkák volt lila hagymával. Hú, ez olyan finom volt, hogy akár minden este elcsipegetném!

Kétféle leves is készült, egy natúr halleves és egy kicsit pikánsabb tárkonyos változata (Linkre kattintva megtaláljátok a receptet is!). A halászléhez semmi közük nem volt szerencsére, viszont nagyon ízletesek voltak, simán megállnák a helyüket a vasárnapi ebédnél!
[Ezekről saját képet nem csináltunk, mert mire feleszméltünk, már üres volt a tányérunk.]

A tálalásban Szabolcs tüneményes Anyukája is besegített, aki egyébként az étterem konyhájában is átvette az irányítást tegnap estére, hogy minden tökéletes legyen. (Sikerült is neki!)

A főétel kapros-tejfölös harcsa volt szivárványos tésztával, melyet már egyébként én is terveztem elkészíteni és ezek után biztos, hogy meg is teszem, mert nagyon finom volt!

Ehhez az ételhez már készült egy videós segítség is:

A desszert pedig palacsinta volt, persze halacskával!

Az este nagy tanulsága volt, hogy igenis van élet a halászlén túl!
Többféle halat is fogyasztottunk és mindegyikről elmondható, hogy egy darab szálkát nem találtunk, illetve pocsolya-, vagy kellemetlen, túl intenzív halíz egyáltalán nem volt, csak finomságok, melyeket bármikor ajánlok bárkinek!
Ha Nektek is van kedvetek kipróbálni pár halételt otthon, akkor kövessétek a HelloHal Facebook oldalát, hogy mindenféle finomságról értesüljetek!

komment

Feliratkozás RSS-re Kövess a Twitteren Facebook page Pinterest

Még több Instant ötletért kövessetek minket a Facebook-on is!

Szerző

Olvass!

Read A Book

Címkék

20-as évek (1) 90-es évek (1) ajándék (1) autizmus (1) autó (1) báli ruha (2) banán (1) belváros (1) blúz (2) bogiékszer (1) chocome (1) cipő (13) Construma (1) csipke (4) csoki (4) dekor (2) dekorszalag (1) dekortapasz (4) desszert (6) divat (4) diy (248) egészség (1) egyedi (1) ékszer (41) enteriőr (1) építés (1) esküdjünk (2) esküvő (1) étel (1) étterem (2) falfestés (1) farmer (4) felújítás (1) fesztivál (1) fotó (1) fülbevaló (1) gasztro (1) gyertya (1) gyűrű (1) Haj (1) haj (16) hajpánt (3) ház (1) hímzés (1) húsvét (1) illat (1) ing (6) inspiráció (2) játék (1) javítás (1) jelmez (1) jótékonyság (2) karácsony (8) karkötő (9) kaspó (1) kávé (2) keksz (1) kiállítás (4) kifutóról (2) könyv (1) könyvjelző (1) körömlakk (2) kosár (1) kóstoló (1) koszorúslány ruha (1) kötés (3) kozmetikum (1) lakás (1) lakberendezés (1) lámpa (2) lila (1) manikür (1) masni (1) menyasszonyi csokor (1) menyasszonyi haj (1) menyasszonyi ruha (1) mozgás (1) mystyle (33) nadrág (6) nyaklánc (8) nyári ruha (2) olvasónk küldte (1) öv (3) paprika (1) papucs (1) parfüm (1) párna (5) pasik (3) póló (20) próba (1) puding (1) puzzle (1) raqlap (1) reggeli (1) rózsaszín (1) ruha (7) sál (5) smink (16) sminktanácsadás (1) sonka (1) sport (1) sport11 (1) styking (1) sütemény (1) Szépüljünk (1) színtanácsadás (1) szoknya (4) szürke (1) tálca (1) táska (12) textil (3) tojás (2) top (2) torta (1) türkizkék (1) utazás (2) váza (1) vendégváró (1) virág (1) zokni (1) zöldség (1) Címkefelhő