Unalmas ingből trendi ruha

Írta: YogaGirl

Szegény varrógépem mostanában nagyon magára van hagyva, én meg szobafogságon vagyok egy lépcsőn elesés miatt, így gondoltam kihasználom a helyzetet és átalakítom az egyik régi ingemet.


Az elkészítése nagyon egyszerű volt. A lényege abból állt, hogy olyan inget találjak, ami legalább csípőig leér. Ha ennél rövidebbet választok, akkor a szoknya részt csak buggyosra lehetett volna csinálni, hogy rámenjen a csípőmre, én meg direkt egyenes vonalút szerettem volna. A szoknyához pink színű anyagot választottam, hogy kontrasztos legyen, amolyan color blocking stílusban. Ha Neked is egyszerű a felső részed, akkor valami neon szín jó választás lehet.



Az én ingem még hosszabb is volt, így az alját levágtam csípő magasságban.

 
Utána megmértem a teljes alsó szélességét az ingnek (körben), hozzáadtam +2 cm-t a varrásráhagyás miatt és kivágtam a pink anyagból ugyanezt a szélességet. A szoknyarész hossza nekem kb 40 cm lett, de ezt mindenki saját ízlés szerint méretezze. Fogtam az anyagot és elkészítettem az oldalvarrását.

 
Ráhúztam az ingre a szoknyarészt úgy, hogy szín oldalak egymás felé nézzenek. Az alját körbe tűztem és végig varrtam. Aztán már csak az alsó felhajtást kellett elkészítenem.


 
Kész is!

 


komment
Címkék: ing ruha

komment

Feliratkozás RSS-re Kövess a Twitteren Facebook page Pinterest

Még több Instant ötletért kövessetek minket a Facebook-on is!

Szerző

Styloveyou_banner_300_atmenet.gif

Olvass!

 

Read A Book

Címkék

20-as évek (1) 90-es évek (1) ajándék (1) autizmus (1) autó (1) báli ruha (2) banán (1) belváros (1) blúz (2) bogiékszer (1) chocome (1) cipő (13) Construma (1) csipke (4) csoki (4) dekor (2) dekorszalag (1) dekortapasz (4) desszert (6) divat (4) diy (248) egészség (1) egyedi (1) ékszer (41) enteriőr (1) építés (1) esküdjünk (2) esküvő (1) étel (1) étterem (2) falfestés (1) farmer (4) felújítás (1) fesztivál (1) fotó (1) fülbevaló (1) gasztro (1) gyertya (1) gyűrű (1) haj (16) Haj (1) hajpánt (3) ház (1) hímzés (1) húsvét (1) illat (1) ing (6) inspiráció (2) játék (1) javítás (1) jelmez (1) jótékonyság (2) karácsony (8) karkötő (9) kaspó (1) kávé (2) keksz (1) kiállítás (4) kifutóról (2) könyv (1) könyvjelző (1) körömlakk (2) kosár (1) kóstoló (1) koszorúslány ruha (1) kötés (3) kozmetikum (1) lakás (1) lakberendezés (1) lámpa (2) lila (1) manikür (1) masni (1) menyasszonyi csokor (1) menyasszonyi haj (1) menyasszonyi ruha (1) mozgás (1) mystyle (33) nadrág (6) nyaklánc (8) nyári ruha (2) olvasónk küldte (1) öv (3) paprika (1) papucs (1) parfüm (1) párna (5) pasik (3) póló (20) próba (1) puding (1) puzzle (1) raqlap (1) reggeli (1) rózsaszín (1) ruha (7) sál (5) smink (16) sminktanácsadás (1) sonka (1) sport (1) sport11 (1) styking (1) sütemény (1) Szépüljünk (1) színtanácsadás (1) szoknya (4) szürke (1) tálca (1) táska (12) textil (3) tojás (2) top (2) torta (1) türkizkék (1) utazás (2) váza (1) vendégváró (1) virág (1) zokni (1) zöldség (1) Címkefelhő

20130210_bogiekszer.jpg

Ajánló - Főzés

hellohal banner 150x150.jpg

Ajánló - Kreatív

szobanner.jpg

süti beállítások módosítása