Robogjunk!

Írta: YogaGirl

A hétvégén kilátogattunk a BNV-re, ahol többek között motor kiállítás is volt. (Én igazából a tetováló expót akartam megnézni, de az nem volt nagy szám, a motorok sokkal izgalmasabbak voltak!)
Nagy álmom, hogy egyszer motorom legyen, de annyira messze áll tőlem, hogy igazából még sosem ültem ilyen kétkerekűn. Mindig azt mondom, hogy a 4 kerék sokkal biztosabb, de bevallom, titkon irigykedve nézem azokat a nőket, akiknek van merszük felpattanni a nyeregbe. 
Viszont ahogy öregszem, egyre hülyébb vagyok és az új kattanásom, hogy megtanuljak motorozni. Most addig jutottam, hogy a kiállítás szerintem legkisebb mocijára felültem egy fotó erejéig, miközben attól rettegtem, nehogy valahogy felboruljak vele :D

Ezzel is úgy vagyok, mint a lovaglással voltam: szépen lassan, lépésenként szoktatom magam a gondolathoz. Most egy álló motorra felülés, jövő héten talán már egy beindított közelébe is odamerészkedem, aztán pár hét múlva egy kihalt utcában gurulok egy kört. Talán egyszer eljutok odáig, hogy egy igazi nagy motorra felmerészkedek. Talán! :)
Addig is, hoztam egy csokorra való robogós képet, hogy hátha más is kedvet kap a hangulatához. Itt a tavasz, elő a motorokkal! Az autósok meg legyenek sokkal körültekintőbbek!










Via, via, via, via, via, via, via, via, via

komment

Feliratkozás RSS-re Kövess a Twitteren Facebook page Pinterest

Még több Instant ötletért kövessetek minket a Facebook-on is!

Szerző

Styloveyou_banner_300_atmenet.gif

Olvass!

 

Read A Book

Címkék

20-as évek (1) 90-es évek (1) ajándék (1) autizmus (1) autó (1) báli ruha (2) banán (1) belváros (1) blúz (2) bogiékszer (1) chocome (1) cipő (13) Construma (1) csipke (4) csoki (4) dekor (2) dekorszalag (1) dekortapasz (4) desszert (6) divat (4) diy (248) egészség (1) egyedi (1) ékszer (41) enteriőr (1) építés (1) esküdjünk (2) esküvő (1) étel (1) étterem (2) falfestés (1) farmer (4) felújítás (1) fesztivál (1) fotó (1) fülbevaló (1) gasztro (1) gyertya (1) gyűrű (1) Haj (1) haj (16) hajpánt (3) ház (1) hímzés (1) húsvét (1) illat (1) ing (6) inspiráció (2) játék (1) javítás (1) jelmez (1) jótékonyság (2) karácsony (8) karkötő (9) kaspó (1) kávé (2) keksz (1) kiállítás (4) kifutóról (2) könyv (1) könyvjelző (1) körömlakk (2) kosár (1) kóstoló (1) koszorúslány ruha (1) kötés (3) kozmetikum (1) lakás (1) lakberendezés (1) lámpa (2) lila (1) manikür (1) masni (1) menyasszonyi csokor (1) menyasszonyi haj (1) menyasszonyi ruha (1) mozgás (1) mystyle (33) nadrág (6) nyaklánc (8) nyári ruha (2) olvasónk küldte (1) öv (3) paprika (1) papucs (1) parfüm (1) párna (5) pasik (3) póló (20) próba (1) puding (1) puzzle (1) raqlap (1) reggeli (1) rózsaszín (1) ruha (7) sál (5) smink (16) sminktanácsadás (1) sonka (1) sport (1) sport11 (1) styking (1) sütemény (1) Szépüljünk (1) színtanácsadás (1) szoknya (4) szürke (1) tálca (1) táska (12) textil (3) tojás (2) top (2) torta (1) türkizkék (1) utazás (2) váza (1) vendégváró (1) virág (1) zokni (1) zöldség (1) Címkefelhő

20130210_bogiekszer.jpg

Ajánló - Főzés

hellohal banner 150x150.jpg

Ajánló - Kreatív

szobanner.jpg

süti beállítások módosítása