Nagy masnis párna készítése

Írta: YogaGirl

Hatalmas masnival átkötött párna huzatot varrtam, megmutatom, hogyan!

Én egy 50x50 cm-es párnához készítettem el a huzatot, így ahhoz vannak a méretek. Más méretűhöz értelemszerűen módosítani kell. A varráshoz 1,5 cm ráhagyást számoltam.
Kiszabandó anyag méretek:
53x53 cm - 2 db (eleje és hátulja)
53x18 cm - 2 db (masni hátsó része)
33x18 cm - 2 db (masni)
18x9 cm - 2 db (masni összefogója középen)

A masni kicsi összefogóját 3 oldalon összevarrtam, kifordítottam, majd bevarrtam a 4. oldalát is. Utána a két rövidebb szélét összevarrtam, egy gyűrűt készítve belőle.
A masnit ugyancsak 3 oldalon összevarrtam, kifordítottam, majd bevarrtam a 4 oldalát is.
A masni hátsó részének csak a két hosszabbik oldalát kell összevarrni, a rövidebbeket nem, mert azok be lesznek varrva a huzat oldalába.


A hosszabbik rész közepére ráhelyeztem a masni anyagát és az egészre ráhúztam a gyűrűt.

Hátulról kézzel kicsit összevarrtam a részeket, hogy később nem tudjanak szétcsúszni, csak figyelni kell, hogy elől a masni összefogója már ne legyen hozzá varrva. Utána az egészet ráhelyeztem a párna huzat egyik lapjának szín oldalára és a széleit rátűztem. 

A hátsó oldalát színével a masni felé ráfektettem és összevarrtam a párna 3 oldalát. A 4. oldalra én egy cipzárt varrtam be, de itt mindenki fejezze be úgy, hogy az ügyessége engedi. Lehet teljesen összevarrni, vagy tépőzárasra is csinálni akár.
És kész!


Kb. 1 óra alatt volt meg az egész, de ebben már benne van a bénázásom is. :)
Ezt persze lehet tovább gondolni és több színű anyagot használni a masnihoz, összefogóhoz, stb.
Jó munkát!


komment
Címkék: diy párna

komment

Feliratkozás RSS-re Kövess a Twitteren Facebook page Pinterest

Még több Instant ötletért kövessetek minket a Facebook-on is!

Szerző

Styloveyou_banner_300_atmenet.gif

Olvass!

 

Read A Book

Címkék

20-as évek (1) 90-es évek (1) ajándék (1) autizmus (1) autó (1) báli ruha (2) banán (1) belváros (1) blúz (2) bogiékszer (1) chocome (1) cipő (13) Construma (1) csipke (4) csoki (4) dekor (2) dekorszalag (1) dekortapasz (4) desszert (6) divat (4) diy (248) egészség (1) egyedi (1) ékszer (41) enteriőr (1) építés (1) esküdjünk (2) esküvő (1) étel (1) étterem (2) falfestés (1) farmer (4) felújítás (1) fesztivál (1) fotó (1) fülbevaló (1) gasztro (1) gyertya (1) gyűrű (1) Haj (1) haj (16) hajpánt (3) ház (1) hímzés (1) húsvét (1) illat (1) ing (6) inspiráció (2) játék (1) javítás (1) jelmez (1) jótékonyság (2) karácsony (8) karkötő (9) kaspó (1) kávé (2) keksz (1) kiállítás (4) kifutóról (2) könyv (1) könyvjelző (1) körömlakk (2) kosár (1) kóstoló (1) koszorúslány ruha (1) kötés (3) kozmetikum (1) lakás (1) lakberendezés (1) lámpa (2) lila (1) manikür (1) masni (1) menyasszonyi csokor (1) menyasszonyi haj (1) menyasszonyi ruha (1) mozgás (1) mystyle (33) nadrág (6) nyaklánc (8) nyári ruha (2) olvasónk küldte (1) öv (3) paprika (1) papucs (1) parfüm (1) párna (5) pasik (3) póló (20) próba (1) puding (1) puzzle (1) raqlap (1) reggeli (1) rózsaszín (1) ruha (7) sál (5) smink (16) sminktanácsadás (1) sonka (1) sport (1) sport11 (1) styking (1) sütemény (1) Szépüljünk (1) színtanácsadás (1) szoknya (4) szürke (1) tálca (1) táska (12) textil (3) tojás (2) top (2) torta (1) türkizkék (1) utazás (2) váza (1) vendégváró (1) virág (1) zokni (1) zöldség (1) Címkefelhő

20130210_bogiekszer.jpg

Ajánló - Főzés

hellohal banner 150x150.jpg

Ajánló - Kreatív

szobanner.jpg

süti beállítások módosítása