Medium steak, well done Burger Blog! :)

Írta: Szántó Bogi smink és ékszer

Újabb blogger vacsi, a blog.hu-nak köszönhetően!

sm_018.jpg

Nagyon szeretem ezeket az estéket, mivel sok érdekes emberrel beszélgethetek és megismerhetek új helyeket Budapesten, arról nem is beszélve, hogy finomakat ehetek!
A mai estét a NAD'OR Boutique Bistroban töltöttem pár jófej, humoros és kedves bloggerrel, ahol á la carte tömhettük a pocakunkat.

sm_012.jpg

sm_004_1.jpg

sm_014.jpg

sm_003_1.jpg

A helyszín nagyon szépen berendezett és kivitelezett, szebbnél szebb ülőalkalmatosságokkal. A Fengshui Trend bloggerével, Lázár Mártával meg is állapítottuk, hogy rajongunk a gyönyörű bőrfotelekért és a magas támlájú székekért, melyek az enteriőr méltó díszei.

sm_005_1.jpg

sm_017.jpg

sm_002_1.jpg
A terasz is kellemesnek tűnt, és vonzó is volt, azonban a csapattal egyetértésben, a nagy melegre való tekintettel örültem, hogy a légkondicionált belső térben helyeztek el minket.

sm_031_1.jpg

Az estét színesítette még Speed, a Burger Blogtól, Otthonédes Szonja, Szárnyas Ízvadász Zé és Péter, A két cica konyhája bloggere, Ildi, Móni a Personal Brandingtől és B. Capelluti, a Rallyedream Blog részéről.

Az étlapon ínycsiklandozó ételek sora várt bennünket, én többszöri nekifutásra sem tudtam választani.
Végül megegyeztünk a többiekkel, hogy az előételeket közösen rendeljük és mindenki azt választ középről, amit éppen megkíván.
Marinált lazacot, mézes-chilis tigrisrákot, provence-i házisajtot és ricottás gnocchit kóstoltam. Az előételek magasra tették a lécet, mindenkinek nagyon ízlett az általa kóstolt étek. Nekem a személyes kedvencem a tigrisrák volt, hiszen amúgy is tengeri herkentyű mániás vagyok...Ezúton is örök hála Speedéknek, aki megengedték, hogy az ő tigrisrákjukra is lecsapjak! :)

sm_008.jpg

sm_010.jpg
sm_007_1.jpg

sm_006_1.jpg
A többiek ettek levest is, számomra steak volt a folytatás, chimichurri mártással, közepesen átsütve, salátával és burgonya hasábokkal. A mártás kicsit meglepett, mert a pincér elmondása szerint gyömbéres szószra számítottam, azonban ez egyik kedvenc fűszerem ízét nem véltem felfedezni benne.
Így is nyerő volt a választás és még szomszédom, Zé kéksajtos mártását is megkóstolhattam, aki cserébe, hálám jeléül egy darab medium steaket kapott!

sm_011.jpg

sm_021.jpg

sm_019.jpg

sm_023.jpg

sm_024_1.jpg

sm_022.jpg
A vacsit tonkababos csoki mousse-szal zártam és természetesen nem hazudtoltam meg magam! :)
Belekósoltam Speed chilis-málnás mousse-ába, Zé somlóijába és Csabi citrompitéjébe is maracuja szósszal. Mindegyik zseniális volt, megkoronázták az estét! :)

sm_025.jpg

sm_026.jpg

sm_027_1.jpg
Srácok, köszönöm, hogy mindenbe belekontárkodhattam! :)

A képekért köszönet Fender Csabának, a vacsiért a NAD'OR-nak, a remek társaságért, sok nevetésért pedig a blogger társaknak!
Remélem, hamarosan újra együtt tanakodhatunk az étlapok felett!

komment
Címkék: étterem

komment

Feliratkozás RSS-re Kövess a Twitteren Facebook page Pinterest

Még több Instant ötletért kövessetek minket a Facebook-on is!

Szerző

Styloveyou_banner_300_atmenet.gif

Olvass!

 

Read A Book

Címkék

20-as évek (1) 90-es évek (1) ajándék (1) autizmus (1) autó (1) báli ruha (2) banán (1) belváros (1) blúz (2) bogiékszer (1) chocome (1) cipő (13) Construma (1) csipke (4) csoki (4) dekor (2) dekorszalag (1) dekortapasz (4) desszert (6) divat (4) diy (248) egészség (1) egyedi (1) ékszer (41) enteriőr (1) építés (1) esküdjünk (2) esküvő (1) étel (1) étterem (2) falfestés (1) farmer (4) felújítás (1) fesztivál (1) fotó (1) fülbevaló (1) gasztro (1) gyertya (1) gyűrű (1) haj (16) Haj (1) hajpánt (3) ház (1) hímzés (1) húsvét (1) illat (1) ing (6) inspiráció (2) játék (1) javítás (1) jelmez (1) jótékonyság (2) karácsony (8) karkötő (9) kaspó (1) kávé (2) keksz (1) kiállítás (4) kifutóról (2) könyv (1) könyvjelző (1) körömlakk (2) kosár (1) kóstoló (1) koszorúslány ruha (1) kötés (3) kozmetikum (1) lakás (1) lakberendezés (1) lámpa (2) lila (1) manikür (1) masni (1) menyasszonyi csokor (1) menyasszonyi haj (1) menyasszonyi ruha (1) mozgás (1) mystyle (33) nadrág (6) nyaklánc (8) nyári ruha (2) olvasónk küldte (1) öv (3) paprika (1) papucs (1) parfüm (1) párna (5) pasik (3) póló (20) próba (1) puding (1) puzzle (1) raqlap (1) reggeli (1) rózsaszín (1) ruha (7) sál (5) smink (16) sminktanácsadás (1) sonka (1) sport (1) sport11 (1) styking (1) sütemény (1) Szépüljünk (1) színtanácsadás (1) szoknya (4) szürke (1) tálca (1) táska (12) textil (3) tojás (2) top (2) torta (1) türkizkék (1) utazás (2) váza (1) vendégváró (1) virág (1) zokni (1) zöldség (1) Címkefelhő

20130210_bogiekszer.jpg

Ajánló - Főzés

hellohal banner 150x150.jpg

Ajánló - Kreatív

szobanner.jpg

süti beállítások módosítása