Megunt pulóverből varrjunk sapkát!

Írta: YogaGirl

Hideg van, nekem meg nincs fejfedőm! De! Találtam egy egyszerű átalakítást, hogy hogyan csináljunk egy régi pulóverből sapkát. Elkészítettem, szuper lett, úgyhogy megmutatom Nektek is, hogy kell!
 
Kell hozzá egy kötött pulóver. A belsejéhez vagy egy kis maradék anyag, vagy egy régi póló. Ezen kívül a szabásminta innen letölthető. (Facebook-kal kell belépni, hogy lehessen letölteni és nyomtatni. Nyomtatáskor figyelj rá, hogy a nyomtatási méret ne változzon, mert akkor rossz lesz a szabásminta!)

 
A pulóvert kifordítottam és levágtam a felesleges részeket (ujja, nyaka), hátha még jó lesz valamire. A kinyomtatott szabásmintát úgy helyeztem el, hogy a jobb oldalon nyíllal jelölt egyenes rész a varrásra essen. (Ez lesz a hajtás.)

 
A szabásmintát úgy vágtam körbe, hogy kb 1 cm varrás ráhagyást hagytam rá pluszba. Ha gyerek méretet szeretnél csinálni, akkor ez elhagyható.

 
A hajtás fölötti ferde részt összevarrtam.

 
Utána a bal oldalt varrtam össze, ez lesz a sapka hátulja.

 
Széthúztam a sapták úgy, hogy most a két füle oldalra essen,

 
majd felül összevarrtam a tetejét.

 
Ugyan így kiszabtam, összevarrtam a másik anyagból a belső részt is.

 
A maradék pulóverből vágtam 6 db,  kb. 2 cm széles csíkot. Nekem még maradt az oldalából, de lehetett volna az ujjából is kivágni. Úgy csináltam, hogy a passzés alja az megmaradjon.

 
A felső végén 3 szálat összevarrtam, majd befontam őket. A végén az alját megint elvarrtam, hogy ne bomoljon szét. Lett két fonatom oldalra, a fül részekhez.

 
A sapka két részét egymásba illesztettem úgy, hogy a szín oldaluk egymás felé nézzen. A két réteg közé beillesztettem a fonott pántokat és körbetűztem az egészet.

 
 
Körbe összevarrtam az egészet a szélén, hátul 5-6 cm-es rést hagyva, hogy ki lehessen fordítani a sapkát. Kifordítottam és ezt utána kézzel összevarrtam. KÉSZ!

 


Most már jöhet végre egy igazi, komoly hóesés! :D

 

Ötlet: See Kate Sew

komment
Címkék: diy

komment

Feliratkozás RSS-re Kövess a Twitteren Facebook page Pinterest

Még több Instant ötletért kövessetek minket a Facebook-on is!

Szerző

Styloveyou_banner_300_atmenet.gif

Olvass!

 

Read A Book

Címkék

20-as évek (1) 90-es évek (1) ajándék (1) autizmus (1) autó (1) báli ruha (2) banán (1) belváros (1) blúz (2) bogiékszer (1) chocome (1) cipő (13) Construma (1) csipke (4) csoki (4) dekor (2) dekorszalag (1) dekortapasz (4) desszert (6) divat (4) diy (248) egészség (1) egyedi (1) ékszer (41) enteriőr (1) építés (1) esküdjünk (2) esküvő (1) étel (1) étterem (2) falfestés (1) farmer (4) felújítás (1) fesztivál (1) fotó (1) fülbevaló (1) gasztro (1) gyertya (1) gyűrű (1) haj (16) Haj (1) hajpánt (3) ház (1) hímzés (1) húsvét (1) illat (1) ing (6) inspiráció (2) játék (1) javítás (1) jelmez (1) jótékonyság (2) karácsony (8) karkötő (9) kaspó (1) kávé (2) keksz (1) kiállítás (4) kifutóról (2) könyv (1) könyvjelző (1) körömlakk (2) kosár (1) kóstoló (1) koszorúslány ruha (1) kötés (3) kozmetikum (1) lakás (1) lakberendezés (1) lámpa (2) lila (1) manikür (1) masni (1) menyasszonyi csokor (1) menyasszonyi haj (1) menyasszonyi ruha (1) mozgás (1) mystyle (33) nadrág (6) nyaklánc (8) nyári ruha (2) olvasónk küldte (1) öv (3) paprika (1) papucs (1) parfüm (1) párna (5) pasik (3) póló (20) próba (1) puding (1) puzzle (1) raqlap (1) reggeli (1) rózsaszín (1) ruha (7) sál (5) smink (16) sminktanácsadás (1) sonka (1) sport (1) sport11 (1) styking (1) sütemény (1) Szépüljünk (1) színtanácsadás (1) szoknya (4) szürke (1) tálca (1) táska (12) textil (3) tojás (2) top (2) torta (1) türkizkék (1) utazás (2) váza (1) vendégváró (1) virág (1) zokni (1) zöldség (1) Címkefelhő

20130210_bogiekszer.jpg

Ajánló - Főzés

hellohal banner 150x150.jpg

Ajánló - Kreatív

szobanner.jpg

süti beállítások módosítása