Nyammm. . . Jimjams! :)

Írta: Szántó Bogi smink és ékszer

b_aloe_vera-tudasbazis.hu.jpg

Kipróbálásra kaptam néhány hete 3 Jimjams terméket:

- Jimjams habzó lemosó gél

- Jimjams aktiváló liposzómás gél

- Jimjams hidratáló nappali krém

Tudni kell rólam, hogy problémás a bőröm, ráadásul inzulinrezisztens vagyok, így az arcomon a bőr nem babapopsi alapból.
Először szkeptikusan álltam neki a próbálgatásnak, mondván, pont ugyanannyit fogok érni velük, mint minden más krémmel és készítménnyel szoktam.

Mivel sminkes vagyok, és profi termékekkel dolgozom, az arcomon gyakorlatilag minden elő szokott fordulni: krémes alapozó, púder, pirosító, szemöldökpor, szemceruza, szempillaspirál és néha szemhéjpor és tus is.
Eddig folyékony szappannal mostam arcot, ami kiválóan és maradéktalanul eltávolítja a sminket. 

5982.jpg
Kétkedve ugyan, - mivel az általános sminklemosók mindig hagynak maguk után maradékot és nagyon sok kell belőlük - de elkezdtem használni a Habzó gélt.
Itt ért az első meglepetés, mivel tökéletesen lehozta a profi termékekkel felvitt sminkemet, a panthenol tartalma megnyugtatta a bőrömet, az aloe pedig azon túl, hogy nyugtat, még hidratál is (ami az általános lemosókról nem mondható el!
Nálam ez a termék 5-öst kapott! :)

Folytattam az első pozitív meglepetés után a Liposzómás géllel.

5980.jpg
Először is megörültem, hogy remek sminkalap, ami kifejezetten jól jött, mivel nem szoktam a profi alapozó alá semmit kenni, de épp évszakváltás volt (télből a tavaszba, vagy inkább nyárba :) ), és kicsit megborult a vízháztartásom is, mert előtt egy hosszabb hörghuruttal végződő betegségen voltam túl. Így kapóra jött az olajmentes, illatanyag-, parabén- és alkoholmentes gél.
Panthenol- és aloetartalma regenerál és hidratál, ezen túl pedig a többi összetevőtől feszesebb és élettelibb lett a bőröm.
Nálam ez a termék is jól vizsgázott, minden nehezítő tényező ellenére! :)

Végül a Nappali hidratálót is kipróbáltam.

5986.jpg
Ebben is van aloe, de ezen kívül sok féle olaj és vitamin is, melyek óvják és táplálják a bőrt. Nem vagyok egy kenegetős fajta, de a bőröm jól reagált a jojoba olajra, gingko bilobára, és az egyéb csoda összetevőkre. Visszahúzódtak az inzulinrezisztenciára jellemző sebesedési folyamatok, sokkal puhább és nyugodtabb (:) ) lett a bőröm és nagyon finom, lágy, diszkrét illat vett körül, ami nálam ugyancsak fontos, mivel nem szeretem az erős illatú kozmetikumokat. 
Bevallom, hogy a Nappali krémet lusta vagyok minden nap használni, inkább a Liposzómás gélt kenem, de ez a termék is meggyőző volt a teszten! :)

Az Alveola Kft. által gyártott, magyar márkájú termékek általam kipróbált darabjai egyértelműen jó hatással voltak még az én problémás bőrömre is!
Bátran javaslom bárkinek a kipróbálást és a használatot is, hiszen nálam már sok hete bizonyítanak.

Köszönöm, hogy részt vehettem a teszten!

komment
Címkék: kozmetikum

komment

Feliratkozás RSS-re Kövess a Twitteren Facebook page Pinterest

Még több Instant ötletért kövessetek minket a Facebook-on is!

Szerző

Styloveyou_banner_300_atmenet.gif

Olvass!

 

Read A Book

Címkék

20-as évek (1) 90-es évek (1) ajándék (1) autizmus (1) autó (1) báli ruha (2) banán (1) belváros (1) blúz (2) bogiékszer (1) chocome (1) cipő (13) Construma (1) csipke (4) csoki (4) dekor (2) dekorszalag (1) dekortapasz (4) desszert (6) divat (4) diy (248) egészség (1) egyedi (1) ékszer (41) enteriőr (1) építés (1) esküdjünk (2) esküvő (1) étel (1) étterem (2) falfestés (1) farmer (4) felújítás (1) fesztivál (1) fotó (1) fülbevaló (1) gasztro (1) gyertya (1) gyűrű (1) haj (16) Haj (1) hajpánt (3) ház (1) hímzés (1) húsvét (1) illat (1) ing (6) inspiráció (2) játék (1) javítás (1) jelmez (1) jótékonyság (2) karácsony (8) karkötő (9) kaspó (1) kávé (2) keksz (1) kiállítás (4) kifutóról (2) könyv (1) könyvjelző (1) körömlakk (2) kosár (1) kóstoló (1) koszorúslány ruha (1) kötés (3) kozmetikum (1) lakás (1) lakberendezés (1) lámpa (2) lila (1) manikür (1) masni (1) menyasszonyi csokor (1) menyasszonyi haj (1) menyasszonyi ruha (1) mozgás (1) mystyle (33) nadrág (6) nyaklánc (8) nyári ruha (2) olvasónk küldte (1) öv (3) paprika (1) papucs (1) parfüm (1) párna (5) pasik (3) póló (20) próba (1) puding (1) puzzle (1) raqlap (1) reggeli (1) rózsaszín (1) ruha (7) sál (5) smink (16) sminktanácsadás (1) sonka (1) sport (1) sport11 (1) styking (1) sütemény (1) Szépüljünk (1) színtanácsadás (1) szoknya (4) szürke (1) tálca (1) táska (12) textil (3) tojás (2) top (2) torta (1) türkizkék (1) utazás (2) váza (1) vendégváró (1) virág (1) zokni (1) zöldség (1) Címkefelhő

20130210_bogiekszer.jpg

Ajánló - Főzés

hellohal banner 150x150.jpg

Ajánló - Kreatív

szobanner.jpg

süti beállítások módosítása