Hujber-Nagy Aletta

Írta: Kvaezo

Az életemet meghatározó főbb dolgok: a fiam, a lányom, a férjem, a munkám és az internet.


Alex 7 éves, Aletta pedig 2 lesz. Két imádnivaló gyerkőc!

Belsőépítészként dolgozom immár 3 éve, ez tölti ki a dolgos hétköznapjaimat. Lakásokat tervezek, szakértek, cikkeket írok, illetve az internetet böngészem.

Hat éves korom óta varrok. Attól a pillanattól kezdve, hogy felértem édesapám lábbal hajtós Lucnik varrógépét. Gimi után kitanultam a ruhaipar csínját-bínját és sok-sok éven át abból éltem, rengeteg fogást és trükköt ellestem, megtanultam. De egyszer csak eljött a pillanat, hogy úgy éreztem az én utam mégis csak az otthonteremtés, ami szintén építész édesapám öröksége, így egyik rajzasztaltól a másikhoz ültem és a ruhatervezést felváltotta az enteriőrtervezés. Annyi kreatív dologgal ismerkedtem meg mostanáig, hogy nem fér bele egy blogba, így sok minden ide fog felkerülni.

Természetesen varrásról is lesz szó, de én inkább azokat fogom inspirálni, akik már túl vannak az alapokon és szívesen vágnák keményebb fába a fejszéjüket! Remélem sikerül komoly kihívások elé állítanom Titeket!

komment

Feliratkozás RSS-re Kövess a Twitteren Facebook page Pinterest

Még több Instant ötletért kövessetek minket a Facebook-on is!

Szerző

Styloveyou_banner_300_atmenet.gif

Olvass!

 

Read A Book

Címkék

20-as évek (1) 90-es évek (1) ajándék (1) autizmus (1) autó (1) báli ruha (2) banán (1) belváros (1) blúz (2) bogiékszer (1) chocome (1) cipő (13) Construma (1) csipke (4) csoki (4) dekor (2) dekorszalag (1) dekortapasz (4) desszert (6) divat (4) diy (248) egészség (1) egyedi (1) ékszer (41) enteriőr (1) építés (1) esküdjünk (2) esküvő (1) étel (1) étterem (2) falfestés (1) farmer (4) felújítás (1) fesztivál (1) fotó (1) fülbevaló (1) gasztro (1) gyertya (1) gyűrű (1) haj (16) Haj (1) hajpánt (3) ház (1) hímzés (1) húsvét (1) illat (1) ing (6) inspiráció (2) játék (1) javítás (1) jelmez (1) jótékonyság (2) karácsony (8) karkötő (9) kaspó (1) kávé (2) keksz (1) kiállítás (4) kifutóról (2) könyv (1) könyvjelző (1) körömlakk (2) kosár (1) kóstoló (1) koszorúslány ruha (1) kötés (3) kozmetikum (1) lakás (1) lakberendezés (1) lámpa (2) lila (1) manikür (1) masni (1) menyasszonyi csokor (1) menyasszonyi haj (1) menyasszonyi ruha (1) mozgás (1) mystyle (33) nadrág (6) nyaklánc (8) nyári ruha (2) olvasónk küldte (1) öv (3) paprika (1) papucs (1) parfüm (1) párna (5) pasik (3) póló (20) próba (1) puding (1) puzzle (1) raqlap (1) reggeli (1) rózsaszín (1) ruha (7) sál (5) smink (16) sminktanácsadás (1) sonka (1) sport (1) sport11 (1) styking (1) sütemény (1) Szépüljünk (1) színtanácsadás (1) szoknya (4) szürke (1) tálca (1) táska (12) textil (3) tojás (2) top (2) torta (1) türkizkék (1) utazás (2) váza (1) vendégváró (1) virág (1) zokni (1) zöldség (1) Címkefelhő

20130210_bogiekszer.jpg

Ajánló - Főzés

hellohal banner 150x150.jpg

Ajánló - Kreatív

szobanner.jpg

süti beállítások módosítása