Színes hajtincsek 5 perc alatt - egy alkalomra

Írta: YogaGirl

Nagyon tetszenek a színes hajtincsek, már rá akartam szánni magam, hogy befestek néhányat a hajam végén, csak még nem volt időm beszerezni az igazán színes hajfestéket. Viszont ma kipróbáltam egy olyan technikát, amivel 5 perc alatt megoldottam. Igaz, hogy csak az első hajmosásig tart, de egy-egy alkalomra érdekes lehet.


A képen egész jól látszik, hogy rózsaszín lett a hajam vége. És hogy hogyan csináltam? Nagyon könnyű!
Először is feltúrtam a gyerekszobát pasztellkrétáért.
Benedvesítettem a színezni kívánt hajtincsem, megcsavartam és rádörzsöltem a krétát. Amikor már elég színes lett, átfésültem és hajszárítóval megszárítottam.

Én pirossal próbálkoztam a szőke hajamra és rózsaszín lett, úgyhogy nyugodtan válasszatok erős színt, bár ez gondolom függ a krétától. Sötét hajon minél világosabbat kellene próbálni, de lehet akár többféle színt is egyszerre használni, a lehetőségek száma tényleg végtelen.
Nekem nagyon bejött, legközelebb már én is sokkal merészebben fogok nekiállni, mind színben, mind tincsekben. :)
A színezés vízzel azonnal lejön, szóval esőbe, uszodába ne menjetek vele! :)

FRISSÍTÉS:
Mivel több kérdés is felmerült a színes hajtincsekkel kapcsolatban (és mert imádom őket!), újra megcsináltam és válaszolok pár dologra konkrétan.

Pasztell kréta (amit én használtam): Koh-I-Noor Gioconda
Hajvasalóval átvasalás: nem fogta meg a vasalót egyáltalán (száraz hajon csináltam). Hogy tartósabb lesz-e tőle, majd kiderül.
Nem fogott meg semmit, a kezemen is csak minimálisan látszott, szappannal lejött azonnal.
És az új szín:


A krétám:


Néhány kép inspirációnak:








Ötlet: Oh so pretty, Képek: 1, 2, 3, 4, 5, 6

komment
Címkék: haj

komment

Feliratkozás RSS-re Kövess a Twitteren Facebook page Pinterest

Még több Instant ötletért kövessetek minket a Facebook-on is!

Szerző

Styloveyou_banner_300_atmenet.gif

Olvass!

 

Read A Book

Címkék

20-as évek (1) 90-es évek (1) ajándék (1) autizmus (1) autó (1) báli ruha (2) banán (1) belváros (1) blúz (2) bogiékszer (1) chocome (1) cipő (13) Construma (1) csipke (4) csoki (4) dekor (2) dekorszalag (1) dekortapasz (4) desszert (6) divat (4) diy (248) egészség (1) egyedi (1) ékszer (41) enteriőr (1) építés (1) esküdjünk (2) esküvő (1) étel (1) étterem (2) falfestés (1) farmer (4) felújítás (1) fesztivál (1) fotó (1) fülbevaló (1) gasztro (1) gyertya (1) gyűrű (1) haj (16) Haj (1) hajpánt (3) ház (1) hímzés (1) húsvét (1) illat (1) ing (6) inspiráció (2) játék (1) javítás (1) jelmez (1) jótékonyság (2) karácsony (8) karkötő (9) kaspó (1) kávé (2) keksz (1) kiállítás (4) kifutóról (2) könyv (1) könyvjelző (1) körömlakk (2) kosár (1) kóstoló (1) koszorúslány ruha (1) kötés (3) kozmetikum (1) lakás (1) lakberendezés (1) lámpa (2) lila (1) manikür (1) masni (1) menyasszonyi csokor (1) menyasszonyi haj (1) menyasszonyi ruha (1) mozgás (1) mystyle (33) nadrág (6) nyaklánc (8) nyári ruha (2) olvasónk küldte (1) öv (3) paprika (1) papucs (1) parfüm (1) párna (5) pasik (3) póló (20) próba (1) puding (1) puzzle (1) raqlap (1) reggeli (1) rózsaszín (1) ruha (7) sál (5) smink (16) sminktanácsadás (1) sonka (1) sport (1) sport11 (1) styking (1) sütemény (1) Szépüljünk (1) színtanácsadás (1) szoknya (4) szürke (1) tálca (1) táska (12) textil (3) tojás (2) top (2) torta (1) türkizkék (1) utazás (2) váza (1) vendégváró (1) virág (1) zokni (1) zöldség (1) Címkefelhő

20130210_bogiekszer.jpg

Ajánló - Főzés

hellohal banner 150x150.jpg

Ajánló - Kreatív

szobanner.jpg

süti beállítások módosítása